Pimeän viikon piristykseksi pieni arvoitus ja arvonta:

Osallistu kertomalla mitä kuvassa on ja / tai mitä siitä mahtaa syntyä?

Vinkiksi voin kertoa etten tiedä vieä itsekään, jos kaikki menee hyvin niin perjantaina arvon kaikkien arvanneiden kesken yhden kappaleen jotain ihan uutta ja ihmeellistä, jos kaikki menee päin honkia niin laitetaan menemään joku keramiikka-asia. :D

1255364190_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Let's have a mystery-draw to light up this dark and cold week!

Comment on this post and tell me what is in the picture or what it is going to be? To be honest I have to tell that it's still a mystery to me too. If everything goes well I have something new and wonderful to send the one winner that i will draw on friday. Oh, if everything goes wrong, the prize will be some mini-ceramic thing. :D

 

-----

 

Sain Kathilta tunnustuksen, jota en ehdi millään laittamaan eteenpäin juuri nyt, yritän ehtiä huomenissa. :D

I Got this award from Kathi Thank You so much! I'll try to forward it tomorrow. :D

1255364351_img-d41d8cd98f00b204e9800998e