Olen ihan innoissani! :D Syksyn minitapahtumat ovat ihan nurkan takana ja taas on hirmuinen hinku tehdä jotain ihan uutta. Olen jo pitkään haaveillut kulmikkaista astioista ja tänään pääsin kokeilemaan uusia muotteja. Nämä ovat ihan ensimmäiset valut ja kaikki menevät varmaan poltossa ihan pieleen kun piti päästä heti sörkkimään mutta kokeileminen on niiiin kivaa. :D

Syksyn markkinoista on tullut jonkin verran kyselyjä joten tässäpä nämä tiedot:

25.10.2009 klo 10-15 pidetään tukholman Miniatyrmässan Gärdesskolanilla.

29.11.2009 klo 10-16 Nukke- ja nallemarkkinat Helsingissä Vanhalla ylioppilastalolla

Molemmissa olisi tarkoitus olla paikalla joten tulkaahan paiskaamaan tassua. :D

1254952230_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

I'm so exited! The miniature fairs of the fall are right around the corner and I like to create something new every time. :D These are the very first square and triangular dishes I've ever made and I'm loving every one of them. I'm sure they're all going to the bin after firing because I'm poking them around way too soon after they come out of the mold. :D

Then some info of the miniature fairs I'm going to:

25.10.2009 10-15 Stockholm Miniatyrmässan in Gärdesskolan

29.11.2009 10-16  Doll- and Teddybear fair in Vanha ylioppilastalo, Helsinki.

See you all there! :D